Sprawdzona Dieta
Wstęp Wyszukiwarka diet Tabele dietetyczne


Dieta 1000 kalorii Dieta Atkinsa Dieta Bananowa Dieta Dukana Dieta Grejpfrutowa Dieta Jabłkowa Dieta Jogurtowa Dieta Kapuściana Dieta Kopenhaska Dieta Lekkostrawna Dieta Mayo - Jajeczna Dieta Mleczna Dieta Montignaca Dieta Orientalna Dieta Owocowa Dieta Owsiana Dieta Ryżowa Dieta South Beach Dieta Śródziemnomorska Dieta Strukturalna Dieta Warzywna Dieta Wątrobowa Dieta Wegetariańska Dieta Ziemniaczana

Dieta Strukturalna

Zalecany czas: 3 dni | Stracona waga: ok 2kg | Rygorystyczność: Średnia | Jadłopis na stronie: Tak

Wszystkim którzy szukają diety dzięki której będą mogli szybko i efektywnie oczyścić swój organizm, trzeba polecić program dr. Marka Bardadyna. Według autora kuracja trwa tylko przez 3 dni (najlepiej rozpocząć ją w weekend.), podczas której skutecznie zrzucimy około 1.5 kilograma. Dieta jest oparta na różnego rodzajach koktajlach a co za tym idzie jest w 100% bezpieczna a także jej przyrządzenie nie zawiera więcej niż kilka minut. Warto tylko zawczasu kupić niezbędne produkty. Dzięki programowi dr. Bardadyna nie będziemy tracić czasu na gotowanie i przyrządzanie posiłków co jest nie wątpliwie dużym plusem. Podczas realizacji diety nie tylko pozbędziemy się zbędnego tłuszczu ale także będziemy dostarczać mnóstwo zdrowych dla organizmu składników odżywczych. Sekretem jest to iż spożywamy produkty małe kalorycznie ale bogate w minerały, przeciwutleniacze a także witaminy, które znacząco ułatwiają naszemu organizmowi przemianę materii. Produkty które wchodzą w skład naszych Koktajli mają niski indeks glikemiczny a co za tym idzie nie odczuwamy głodu i mamy odczucie sytości.

 

Kuracje powinniśmy rozpocząć wieczorem w piątek. Powinniśmy wypić około 1.5 litra płynów ( najlepiej wody ) zanim przejdziemy do naszego pierwszego koktajlu. Musimy pamiętać by koktajle robić tuż przed ich spożyciem by były jak najbardziej świeże. Pijemy je podczas posiłków.

 

Proponowany jadłospis

  Dzień I

Przed rozpoczęciem programu w ciągu dnia należy wypić około 1.5 litra wody

18.30– pierwszy koktajl. (Składniki: jogurt lub kefir, mały banan, 1 łyżka stołowa siemienia lnianego, zarodków/otrąb pszennych – wszystko miksujemy).

  Dzień II

8.00 – 1 szklanka mleka sojowego, 20 dag mrożonych truskawek, 1 mała łyżeczka siemienia lnianego, zarodków lub 2 małe łyżeczki otrąb pszennych – wszystko miksujemy

11.30 – 1 szklanka soku pomarańczowego, 1 łyżka stołowa zarodków pszennych lub 2 łyżki stołowe otrąb, 4 morele suszone – wszystko miksujemy

15.00 – 1 szklanka soku pomidorowego, ½ puszki tuńczyka, 1 mała łyżeczka siemienia lnianego i morszczynu – wszystko miksujemy

18.30 – 1 szklanka mlek sojowego, 6 suszonych moreli, 1 łyżka stołowa siemienia lnianego, 2 małe łyżeczki otrąb owsianych – wszystko miksujemy

  Dzień III

8.00 – 1 szklanka mleka sojowego, 20 dag truskawek, 1 mała łyżeczka siemienia lnianego, 1 mała łyżeczka zarodków pszennych lub 2 łyżeczki otrąb pszennych – wszystko miksujemy

11.30 – 1 szklanka soku pomarańczowego, 1 łyżka stołowa zarodków pszennych lub 2 łyżki stołowe otrąb, 4 morele suszone – wszystko miksujemy

15.00– 1 szklanka soku pomidorowego, ½ puszki tuńczyka, 1 mała łyżeczka siemienia lnianego i morszczynu – wszystko miksujemy

18.30 - 1 szklanka mleka sojowego, mały, niezbyt dojrzały banan, 1 mała łyżeczka siemienia lnianego, 2 małe łyżeczki otrąb pszennych – wszystko miksujemy

Zalety diety strukturalnej

 

  • działa oczyszczająco

  • skutecznie pomaga w zrzuceniu wagi.

  • Nie powoduje efektu jo-jo.

  • Nie mamy odczucia głodu.

  • Obniża poziom cholesterolu w organizmie.

  • Ma wpływ na urodę np. poprawia wygląd skóry.





Nadal zastanawiasz się czy ta dieta jest dla Ciebie?
Skorzystaj z naszej Wyszukiwarki diet.
Kalkulator BMI Kalkulator WHR Kalkulator PPM Kalkulator CPM Kalkulator spalania kalorii
Strona używa cookies
Kontakt Regulamin Serwisu